برای اطلاع سریعتر از برنامه ها در شبکه های اجتماعی ما عضو شوید..

یک راهنمای خلاصه برای دانشجوی دانشگاه یزد بودن!

مثل هر دانشگاهی، دانشگاه ما، یزد، هم مقتضیات خاص خودش رو داره و باید قوانین نوشته و نانوشتش رو بلد بود تا تونست به بهترین نحو از دوران دانشجویی لذت و بهره برد…

در این پست با اجازتون میخوام کمی تا قسمتی شما رو با دانشگاه یزد و دانشجو بودن ( البته به صورت حضوری 😁 ) آشنا کنم و امیدوارم واستون مفید باشه، پس پست رو تا آخر دنبال کنید لطفا و اگه حرفی نظری نکته ای چیزی بود ، حتما در قسمت نظرات ، اون رو عنوان کنید.

ممنون🙏🌹

خوب به عنوان شروع، اگه موافق باشید بریم نقشه آنلاین و آفلاین دانشگاه رو به اتفاق هم، مشاهده کنیم:)

تقویم آموزشی نیمسال دوم ۱۴۰۰-۱۴۰۱ رو هم ابدا فراموش نکنید بی زحمت و همیشه یه نیم نگاهی بهش داشته باشید.

***لینک تقویم

مطلب بعدی که قصد دارم یه کم راجع بهش بدونید، تفاوت های زندگی دانشجویی با فضای دانش آموزی هستش؛ البته خودتون ماشاالله استادین ولی توجه به مطالب گفته شده هم، خالی از لطف نیست:)

مثل دانشجویان هر دانشگاهی، دانشجوهای دانشگاه ما هم باید حتما در جریان خدمات و امکانات رفاهی دانشگاه و مهمتر از اون ، نحوه استفاده از این خدمات باشن.

این بخش رو دوبار بخونید چون خیلی مهمه !!!

داخل دانشگاه در این چند سال، احتمالا بارها یکسری اصطلاحات و کلید واژه های دانشجویی و مرتبط با دانشگاه رو میشنوید که اگر از الآن با اونها آشنا باشید، قطعا به نفعتونه و با دید بازتری، این دوران رو سپری میکنید. در ادامه، اونها رو واستون اوردم و میتونید ببینیدشون.

اینجا رو مخصوصا خطاب به آقا پسرای عزیز، باید عرض کنم که در ادامه بحث اصطلاحات و قوانین آموزشی دانشگاه، به این قسمت در رابطه با قوانین نظام وظیفه، توجه کنید حتما.

با توجه به اینکه کتابخونه دانشگاه هم، خیلی وقتا، چه واسه درس خوندن و چه امانت گرفتن کتابهای درسی، به دردتون میخوره،حتما به این قسمت هم توجه کنید لطفا🙏

اما صحبتمون رسید به نشریه…

نشریه های دانشگاه رو جدی بگیرید بچه ها و حتما سعی کنید در اونها مشارکت کنید.

راستی، ما هم در بسیج دانشجویی دانشگاهمون، یزد، نشریه ای داریم به اسم احرار که اگه دوست داشته باشین، میتونید در اون مشارکت کنید و به ما افتخار بدین 😁🌹

خوب رفقا بالاخره رسیدیم به بخش جذاب ” مهارت های زندگی دانشجویی “

ببینید رفقا، این دوران رو اگه قدر بدونید، قطعا قراره یکی از خفن ترین سالهای زندگیتون بشه و کلی رشد کنید؛ پس لطفا هوای خودتون رو در این چند سال زیست دانشجویی ، حسابی داشته باشید و سعی کنید همیشه از این بستر فوق العاده رشد، نهایت استفاده رو ببرید و پیش نیاز این موضوع، این هستش که یه سری مهارت های نرم مرتبط رو یاد بگیرید.

راستی، آدرس و شماره یه سری جا های مهم شهر رو هم اینجا میذارم تا اگه لازمشون داشتی، دم دستت باشه 🙂

خوب رفقا، تا اینجا سعی شد که همه مطالب مهم در رابطه با دانشجوی دانشگاه یزد بودن رو با هم مرور کنیم و پوشش بدیم 🙂

ما در بسیج دانشجویی دانشگاه، همه تلاشمون بر این بوده و هست تا دانشجویانی دغدغه مند و فعال باشیم و برای هم دانشگاهی هامون در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، هنری و … هر چه در توان داریم، بذاریم و کمکشون کنیم.

بی نهایت خوشحال میشیم اگه قابل بدونید و توی این مسیر، ما رو همراهی کنید.

قطعا بسیج دانشجویی با حضور شما، دوران فوق العاده تری رو تجربه میکنه.

منتظرتونیم😉✌💕

ارسال دیدگاه