برای اطلاع سریعتر از برنامه ها در شبکه های اجتماعی ما عضو شوید..

اکران دانشجویی فیلم سینمایی موقعیت مهدی

اکران دانشجویی فیلم سینمایی موقعیت مهدی

 فیلم سینمایی موقعیت مهدی اولین تجربه کارگردانی هادی حجازی فر در سینما می باشد که در سال ۱۴۰۰ به اکران عمومی در آمد این فیلم که نویسندگی آن هم بر عهده خود حجازی فر می باشد است از ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ در تمامی سینماهای سراسر کشور اکران شد. تهیه کننده فیلم، حبیب‌الله والی‌ نژاد است. فیلم موقعیت مهدی در مورد داستان فرمانده لشگر عاشورا شهید مهدی باکری از کودکی تا زمان عاشقی و حضور در جبهه های جنگ را روایت می کند تا قبل از این، فیلمی در مورد این شهید ساخته نشده بود. حال، هادی حجازی فر تصمیم گرفته که زندگی نامه این شهید را جلوی دوربین بیاورد. او که خود با فیلم ایستاده در غبار ساخته محمد حسین مهدویان پا به عرصه سینما گذاشت، حال قرار است اینبار هم در یک فیلم با موضوع دفاع مقدس حضور داشته باشد. ژانر فیلم با توجه به اینکه داستان زندگی  را روایت می کند شامل عاشقانه و جنگی و درام می باشد.

موقعیت مهدی در چهلمین جشنوراه فیلم فجر به نمایش درآمد و توانست عنوان بهترین فیلم را از آن خود کند. همچنین در بهترین موسیفی متن و جلوه های ویژه میدانی این فیلم توانست جوایز را یکی پس از دیگری درو کند. همچنین در بهترین کارگردانی هم نامزد دریافت جایزه شد ولی موفق به دریافت آن نشد.

پس از حواشی که برای این فیلم در جشنوراه پیش آمد، حجازی فر در نشست خبری پیش از اکران این فیلم اعلام کرد هزینه ساخت این فیلم ۳۰ میلیارد تومان برآورد شده است و تمامی ادوات جنگی که در فیلم به کار برده شده است هزینه آن از بودجه فیلم پرداخت شده.

بازیگران فیلم موقعیت مهدی

بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند عبارتند از :هادی حجازی‌فر,ژیلا شاهی,وحید حجازی‌فر,معصومه ربانی‌نیا,وحید آقاپور و روح‌الله زمانی

این فیلم سینمایی جذاب را تنها با ۵۰۰۰ تومان تماشا کنید !!!